Stemmen van moeders
2 moeders hebben gestemd
👎 Terecht een miskoop
Onhandig aan te doen, niet handig met een kleine baby.
👎 Terecht een miskoop
Het jasje ziet er erg leuk uit maar is ontzettend moeilijk aan te doen. De stof is stug en de mouwen zijn erg strak. Helemaal niet praktisch met een kleine baby. Mooi maar niet gebruiksvriendelijk. Daardoor hier bijna niet gedragen. Kies liever voor een jasje van H&M of Hema
Is Teddyjasje prenatal terecht op de miskoop-lijst?
Jouw stem telt mee. Één stem per product per persoon.
Je e-mailadres is alleen voor deduplicatie. Wordt nooit getoond.
👎 100% miskoop
👍 0% aanrader
2 van 2 vinden dit een miskoop